pátek 24. července 2015

Macao 3 - Slasti a strasti kazdodenniho zivota [AKTUALIZOVANO]

Do tohohle vlakna budu psat drobne postrehy, ktere denodenne zazivam. Postupne to bude pribyvat.

Co za film?
Dlouho jsem premyslel, ktere ceske filmy bych pustil cizincum. Filmy, ktere by ukazovaly nasi kulturu a zaroven byly pochopitelne. Prestoze se uto zda pomerne snadne, opak je pravdou. Nakonec jsem jich nekolik s anglickymi titulky sehnal a jako prvni je pustil kamaradve z USA (ktera ma ceske koreny, tak se o nasi kulture chtela dovedet vic).
Vybral jsem tyto: Samotari (lehci film na uvod), Pelisky a Kolju. Vsechny se Katy libily, az na to, ze nedokazala pochopit, proc se cely narod kazdy rok na Stedry vecer kouka na film, kde na sebe bez ustani vsichni rvou?! Je to zvlastni, ale do te doby jsem si toho nikdy nevsiml. Ale neco na tom bude :)

Kazdopadne v Macau uz jsem jeden promitaci vecer udelal a zatim z toho byl Kolja a Samotari. O prvniho filmu si holky poplakaly a u drheho se vsichni opili. Takze myslim, ze dobry :)

Pelisky jim asi taly pustim, ale jen uzsimu okruhu zajemcu. A jeste me napadnul Spalovac mrtvol (o to aktualnejsi zde, kdyz je ve filmu tak dulezita kniha o Cine a Tibetu)...
Jsem zvedavy, co budou rikat :)

No a ktere filmy byste vybrali vy?

Typicky den na Univerzite v Macau






Žádné komentáře:

Okomentovat