pátek 24. července 2015

Macao 4 - Jak stravit noc zdarma v ***** hotelu

Aneb jak jsem nedorazil na koncert deadmau5, na ktery jsem se 2 tydny tesil, jako malej kluk a jak me honili v nemocnici.


Muj prvni koncert svetoznameho DJ a jeste k tomu v nejvetsim klubu v Macau (Cubic, v kasinu City of Dreams)! Akce, na kterou se clovek nemuze netesit! 
Vse je naplanovane do posledniho detailu. Ve 21:30 pristavam na letisti z vyletu na Taiwan, jedu na kolej, davam rychlou sprchu a uz uz mazu za ostatnimi treniky, kteri zatim popijeji na koleji. 

Zacatek se vyviji dobre a nalada se brzy rozjizdi. Navic prijel dalsi Cech, ktereho shodou okolnosti znam ze skoly, takze zacina party hard! Jeste na pokoji me bavi Polak, ktery Plzenakovi nabizi "skvelou vodku". Aby tak ne, kdyz byla vyrobena v Plzni :)

O pulnoci uz chytame bus do centra. Jak muzete videt, toho casu uz ve slusne nalade.


Presne s touhle fotkou vsak si vsak moje pamet odjizdi na dovolenou a dalsi vzpominka je tahle.


Presne v 6:00 se probouzim v hotelovem lobby. Vubec netusim, kde jsem a jen v duchu dekuji tomu dobrodinci, ktery prede me postavil lahev s vodou! Pozdeji se ukazuje, ze v tom samem hotelu hned vedle klubu. Hm, nazev City of Dreams vybrali dobre..

Takze co se delo mezi tim? Prisli jsme do kasina, sli do klubu a ja sel trochu napred pred ostatnimi, zmizel jim za rohem, za kterym byly 2 chodby a samozrejme jsem omylem vybral tu spatnou. Ocitl jsem se tedy v lobby, kde jsem si pred dalsi cestou chtel trochu odpocinout. No a protahlo se to na skoro 6 hodin, takze jsem cely koncert prospal.
Aby toho nebylo malo, po jeho skonceni me ostatni trejnici sli hledat. Ptali se vsude mozne, az zaslechli, ze nejaky evropan dostal do drzky od ochranky. Samozrejme mysleli, ze jsem to ja, tak se za mnou vydali do nemocnice. Kdyz tam dorazili, zjistili, ze to nejaky jiny ubozak. A ja ti mezitim v klidu chrnel na gauci.


Skoda. Jak zazitku z koncertu, tak i 380MOP (cca 1100KC) za vstup.

Mimochodem, druhy Cech, Dan, do klubu sice dorazil, z celeho deadmau5e si ale pamatuje jen, jak DJ odchazi ze sceny. To jsme se zase jednou predvedli...

Pouceni na zaver? Nepodcenujte kombinaci tvrdeho alkoholu, 35 teploty a 80% vlhkosti a unavy. Nemusi to dopadnout takhle vesele.



Žádné komentáře:

Okomentovat