čtvrtek 18. června 2015

Asie - cast 12 - Hodne zvlastni den

Tenhle prispevek jsem vubec nechtel psat.
Mam dneska maximalne introvertni den a nemam naladu vubec na nic/nikoho.
Nakonec si ale rikam, ze i tohle je fajn zaznamenat, takze to pisu spis pro sebe, nez pro kohokoliv jineho.

Hodne zvlastni den.

Cely jsem ho prosedel v restauracich a kavarnach, docetl Zert (cca 4/5 knizky), prosel se po meste, koupil si knizku On the Road, a po navratu na guesthouse chvili pracoval a zkouknul Easy Rider.

Do toho jsem temer s nikym nepromluvil (pouze, kdz jsem objednaval jidlo/piti) a porad mel sluchatka na usich, i kdyz jsem ani nic neposlouchal.
I tak to byl pro me asi zatim vubec nejintentivnejsi den vubec (asi hlavne diky knize).

Uz dlouho, nebo spis az  moc dlouho jsem se takhle dokonale nezastavil a nenechal Cas jenom tak plynout kolem me. Je to fajn. Vsechno zevnitr vystupuje na povrch a clovek ma alespon cas vsechny tyhle city, empce a nalady prozkoumat, seznamit se s nimi a analyzovat... 

A aby nebyl tenhle prospevek uplne bez fotky, alespon jeden obrazek z dnesni prochazky.
No uznejte, v takhle krasnem obchode jsem prece tu knihu (jeste k to u tak tematickou) nemohl nechat.

P.S. Tady je jeste "bonus" ze vcerejsiho vyletu do dzungle pobliz Krabi. Omlouvam se, ze je na videu porad vsechno tak uzasny, ake cele video bylo tak nejak desne spontanni a nepripravovany, ze to takhle proste vyslo :)
https://m.youtube.com/watch?v=J9H7mj1erbk

Žádné komentáře:

Okomentovat